W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego

 

ul. Jana Głogowskiego 3/5
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

 

tel.: (+48) 41 267 21 00
fax: (+48) 41 267 21 10

 

email: um@um.ostrowiec.pl
strona internetowa: www.um.ostrowiec.pl/

ePUAP: /84l2qws4o4/skrytka

Or.271.14.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Gospodarowanie odpadami komunalnymi w Ostrowcu Świętokrzyskim w okresie od 01.01.2022 roku do 31.12.2024 roku. Odbiór i zagospodarowanie odpadów wytwarzanych na nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy. Organizacja i prowadzenie PSZOK
Status zamówienia aktualne
Nr sprawy Or.271.14.2021
Zamawiający Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Usługi
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urząd Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego) i udostępnionego również na miniPortalu.

Treść

Uwaga:

Zamawiający dokonał zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia polegającej na zmianie terminów składania i otwarcia ofert oraz terminów wniesienia wadium i związania ofertą. 

W dniu 10 września 2021 r. ogłoszenie o zmianach zostało przesłane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Niezwłocznie po spełnieniu przesłanek określonych w art. 137 ust. 5 Ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający zamieści na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o wprowadzonych zmianach

Załączniki

Odwołanie pdf, 1.75 MB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane