W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego

 

ul. Jana Głogowskiego 3/5
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

 

tel.: (+48) 41 267 21 00
fax: (+48) 41 267 21 10

 

email: um@um.ostrowiec.pl
strona internetowa: www.um.ostrowiec.pl/

ePUAP: /84l2qws4o4/skrytka

Skład Komisji Rewizyjnej

Skład Komisji Rewizyjnej:

Przewodniczący Komisji:
Marek Giemza

Wiceprzewodniczący Komisji: Daniel Strojny

Artur Ćmikiewicz

Justyna Walczak



Przedmiot działania Komisji Rewizyjnej określa ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U.  z 2017 r. poz. 1875 z późniejszymi zmianami), zaś zasady i tryb działania Komisji – dział VII uchwały Nr LVI/600/2006 Rady Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego z dnia 25 lipca 2006 r. w sprawie Statutu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski (Dziennik Urzędowy Województwa Świętokrzyskiego Nr 238 poz. 2742, z późn. zm.)  z późniejszymi zmianami.

Plan pracy Komisji Rewizyjnej na 2024 r. został zatwierdzony uchwałą Nr LXXXVIII/158/2023 Rady Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego z dn. 28 grudnia 2023 r.: https://bip.um.ostrowiec.pl/uchwala/27656/uchwala-nr-lxxxviii-158-2023

 

Powiadom znajomego