Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich
PREZYDENT
MIASTA OSTROWCA ŚWIĘTORZYSKIEGO
OGŁASZA
NABÓR
NA
WOLNE STANOWISKO PRACY
Naczelnika
Wydziału Spraw Obywatelskich
- Wymagania
niezbędne:
a)
spełnienie
wymogów art. 3 ustawy o pracownikach samorządowych
b)
wykształcenie
wyższe magisterskie: preferowane prawo lub administracja
c)
minimum
5 – letni staż pracy – wymóg wynikający z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2
sierpnia 2005 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych
zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach
marszałkowskich (Dz.U. z 2005 r. Nr 146, poz. 1223 z późn. zmn.)
d)
znajomość
ustaw:
·
o
samorządzie gminnym
·
kodeks
postępowania administracyjnego
·
Prawo
działalności gospodarczej
·
o
swobodzie działalności gospodarczej
·
o
wychowaniu w trzeźwości
·
o
ochronie danych osobowych
·
o
ewidencji ludności i dowodach osobistych
·
o
dostępie do informacji publicznej
·
o
ochronie informacji niejawnych
·
o
bezpieczeństwie imprez masowych
·
Prawo
o zgromadzeniach
- Wymagania
dodatkowe:
a)
doświadczenie
w kierowaniu zespołem
b)
co
najmniej 2 lata pracy w administracji publicznej
c)
komunikatywność
d)
dyspozycyjność
- Zakres
zadań wykonywanych na stanowisku – wynika on z §
12 ust. 1 i §
16 ust. 1 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrowca
Świętokrzyskiego
- Wymagane
dokumenty:
a)
życiorys
(CV)
b)
list
motywacyjny
c)
dokument
poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych
studiów/
d)
inne
dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i
umiejętnościach.
Uwaga:
osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia będzie zobowiązana
dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za
przestępstwa popełnione umyślnie
Wymagane
dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta pok. 207 lub pocztą na adres
Urząd Miasta ul. Głogowskiego 3/5,
27-400 Ostrowiec Św. z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Naczelnika
Wydziału Spraw Obywatelskich w
terminie do dnia 20 stycznia 2007
r.
Aplikacje,
które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.
O
terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani indywidualnie. W przypadku
dużej liczby ofert przeprowadzony zostanie dodatkowo test
merytoryczny.
Informacja
o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta w Ostrowcu
Świętokrzyskim ul. Głogowskiego 3/5.
Wymagane
dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem
dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą
z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.
926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r
Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Zarządzenie Nr I/72/2006 Prezydenta Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego z dnia 1 lutego 2006 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Ostrowcu Świętokrzyskim.