nabór na wolne stanowisko pracy do spraw ewidencji nieruchomości gminnych w Wydziale Mienia Komunalnego
PREZYDENT
MIASTA OSTROWCA ŚWIĘTORZYSKIEGO
OGŁASZA
NABÓR
NA
WOLNE STANOWISKO PRACY
do spraw
ewidencji nieruchomości gminnych w Wydziale Mienia
Komunalnego
- Wymagania
niezbędne:
a)
spełnienie
wymogów art. 3 ustawy o pracownikach samorządowych
b)
wykształcenie
wyższe magisterskie: ekonomiczne, prawniczo - administracyjne lub inne
kierunkowo związane z samorządem terytorialnym
c)
znajomość
ustawy o samorządzie gminnym
d)
znajomość
ustawy o gospodarce nieruchomościami
e)
znajomość
ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
f)
znajomość
rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji
gruntów i budynków
g)
znajomość
ustawy o księgach wieczystych i hipotece
h)
znajomość
ustawy o kosztach sądowych w sprawach cywilnych
i)
znajomość obsługi komputera
(Microsoft Word, Microsoft Office, Microsoft Access)
- Wymagania
dodatkowe:
a)
doświadczenie
zawodowe - co najmniej roczny staż w administracji
b)
znajomość
ustawy Kodeks cywilny, w szczególności w zakresie własności i innych praw
rzeczowych
c)
znajomość
Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- Zakres
wykonywanych zadań na stanowisku:
a)
ewidencjonowanie
zasobu gminnego
b)
aktualizacja
danych znajdujących się w programie obsługującym ewidencję mienia komunalnego na
podstawie:
·
aktów
notarialnych
·
decyzji
komunalizacyjnych
·
decyzji
podziałowych
·
decyzji
wywłaszczeniowych
·
decyzji
oddających lub wygaszających trwały zarząd
·
decyzji
dotyczących zwrotów nieruchomości na rzecz poprzednich
właścicieli
·
zawiadomień z
ksiąg wieczystych
·
innych
dokumentów
- Wymagane
dokumenty:
a)
życiorys
(CV)
b)
list
motywacyjny
c)
dokument
poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych
studiów/
d)
inne
dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i
umiejętnościach.
Uwaga: osoba,
której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia będzie zobowiązana
dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za
przestępstwa popełnione umyślnie
Wymagane
dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta pok. 207 lub pocztą na adres
Urząd Miasta ul. Głogowskiego
3/5, 27-400 Ostrowiec Św. z
dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko d/s
ewidencji nieruchomości gminnych w Wydziale
Mienia Komunalnego w terminie do dnia 28 lipca 2006
r.
Aplikacje,
które wpłyną do Urzędu po wyżej
określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie
przeprowadzenia testów i rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani indywidualnie.
Informacja o
wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta w Ostrowcu
Świętokrzyskim ul. Głogowskiego 3/5.
Wymagane
dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem
dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą
z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.
926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r
Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Zarządzenie
Nr I/72/2006 Prezydenta Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego z dnia 1 lutego 2006 r.
w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w
Urzędzie Miasta w Ostrowcu Świętokrzyskim.