Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy główny księgowy w Publicznym Przedszkolu nr 12 w Ostrowcu
Publiczne Przedszkole nr 12
im. Marii Konopnickiej
w Ostrowcu Świętokrzyskim
os. Słoneczne 5
Ogłasza nabór na wolne
stanowisko pracy
główny księgowy w
Publicznym Przedszkolu nr 12 w Ostrowcu Świętokrzyskim
I. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie i staż pracy spełnia wymogi zgodnie z art. 35 ust. 2 Ustawy o finansach publicznych
- ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości;
- średnią, policealną lub pomaturalną szkołę zawodową o kierunku rachunkowość i co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości.
- Znajomość zagadnień dotyczących:
- rachunkowości i sprawozdawczości jednostki budżetowej,
- planowania i rozliczania budżetu, płac i podatku dochodowego od osób fizycznych,
- inwentaryzacji
- Znajomość programów komputerowych:
- z zakresu księgowości,
- Płatnik
- Gotowość podjęcia pracy z dniem 1 stycznia 2006 r.
- Niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych Ustawy z dnia 26 listopada 1998 (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 15 poz.148 zm.).
- Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
II. Wymagania
dodatkowe:
- znajomość zagadnień z zakresu:
- Ustawy Prawo Zamówień
Publicznych z 29. 01. 2004 ze zm.
- Ustawy o rachunkowości
- Ustawy o
Finansach Publicznych
- klasyfikacji i sprawozdawczości budżetowej.
III. Zakres wykonywanych zadań na
stanowisku:
- Obowiązki
wynikające z art. 35 ust 1. Ustawy o Finansach Publicznych
- Planowanie
i rozliczanie budżetu i rachunków dochodów własnych,
- Sporządzanie
harmonogramu dochodów i wydatków budżetowych,
- Sporządzanie
sprawozdań budżetowych, bilansu, analiz ekonomicznych i innych,
- Współpraca
z Urzędem Miasta w Ostrowcu w zakresie wykorzystania środków finansowych i
budżetu Publicznego Przedszkola nr 12,
- Wykonywanie
kontroli wewnętrznej – bieżącej, zgodnie z planem kontroli,
- Prowadzenie
obiegów dokumentów finansowo - księgowych,
- Sporządzanie
planu inwentaryzacji i udzielanie instruktażu odnośnie jej przeprowadzenia,
- Współpraca
z bankiem Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
- Zapewnienie
właściwego archiwizowania dokumentów finansowo – księgowych,
- Uczestniczenie
w pracach komisji przetargowych,
- Opracowywanie
projektów wewnętrznych przepisów dotyczących rachunkowości,
- Nadzór
i kontrola obsługi finansowo-księgowej wydatków osobowych w zakresie
wynagrodzeń , nagród, premii , zasiłków i świadczeń z ubezpieczenia
społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz wynagrodzenia za czas
choroby,
- Nadzór
nad przestrzeganiem Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- Opiniowanie
projektów wewnętrznych decyzji powodujących skutki finansowe,
- Zapewnienie
przestrzegania dyscypliny finansów publicznych,
- Prowadzenie
teczek kancelaryjnych w zakresie finansowym,
- Zapoznawanie
się z przepisami na bieżąco.
IV. Wymagane dokumenty:
- List
motywacyjny,
- Życiorys
-curriculum vitae,
- Kserokopie
świadectw pracy,
- Kserokopie
dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- Kserokopie
zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- Oryginał
kwestionariusza osobowego,
- Kserokopie
strony książeczki wojskowej z wpisami dotyczącymi przebiegu służby wojskowej,
w przypadku gdy o pracę ubiega się mężczyzna.
- Oświadczenie
o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w trybie ustawy
z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów
publicznych (Dz. U. Z 2005 r. Nr 14, poz. 114),
- Oświadczenie
o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
Wymagane
dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego
przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 z późn.
zm.).
Wymagane
dokumenty z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko głównego księgowego w
Publicznym Przedszkolu nr 12, należy składać osobiście w siedzibie
Publicznego Przedszkola nr 12 u dyrektora przedszkola w godz.
800-1500 lub przesłać pocztą na adres:
Publiczne Przedszkole nr
12
os. Słoneczne 5
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
Termin
składania dokumentów upływa dnia 13.12.2005 r.
Dokumenty, które wpłyną do Publicznego Przedszkola nr 12 po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone zainteresowanym.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://195.164.68.155/eBipPortal/) oraz na tablicy informacyjnej Publicznego Przedszkola nr 12 w Ostrowcu Świętokrzyskim.
Dyrektor Publicznego Przedszkola nr 12
Marzena Wójcik