Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy do spraw nabywania gruntów do zasobu gminnego i pod inwestycje w Wydziale Mienia Komunalnego
PREZYDENT
MIASTA OSTROWCA ŚWIĘTORZYSKIEGO
OGŁASZA
NABÓR
NA
WOLNE STANOWISKO PRACY
na stanowisko
do spraw nabywania gruntów do zasobu gminnego i pod inwestycje
w Wydziale
Mienia Komunalnego
- Wymagania
niezbędne:
a)
spełnienie
wymogów art. 3 ustawy o pracownikach samorządowych
b)
wykształcenie
wyższe: geodezyjne, ekonomiczne lub prawnicze
c)
dobra
znajomość obsługi standardowych aplikacji” Word, Exel, poczty elektronicznej,
internetu
d)
znajomość:
·
ustawy
o samorządzie gminnym
·
ustawy
o gospodarce nieruchomościami oraz przepisów wykonawczych do w/w
ustawy
·
ustawy
Kodeksu postępowania administracyjnego
·
ustawy
Kodeks cywilny
e) znajomość
Statutu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu
Miasta
- Wymagania
dodatkowe:
a)
preferowane
doświadczenie w pracy w administracji
b)
umiejętność
pracy w zespole
c)
komunikatywność
d)
dyspozycyjność
- Zakres
wykonywanych zadań na stanowisku:
a)
prowadzenie
spraw związanych z wykupem nieruchomości przeznaczonych pod inwestycje
miejskie
·
przygotowywanie
dokumentacji geodezyjnej do celów wykupu nieruchomości
·
przygotowywanie
dokumentacji prawnej
b)
przygotowywanie
materiałów do prowadzenia negocjacji w sprawie wykupu nieruchomości na cele
inwestycyjne miasta
c)
przygotowywanie
dokumentacji do wniosków o wywłaszczenie nieruchomości przeznaczonych pod
inwestycje
d)
prowadzenie
spraw związanych z nabywaniem nieruchomości do zasobu
gminnego
e)
kompletowanie
koniecznych dokumentów do zawarcia aktów notarialnych
f)
planowanie
i wnioskowanie potrzeb finansowych celem zapewnienia odpowiednich środków w
budżecie miasta na wydatki związane z wykupami
g)
realizacja
i przestrzeganie wydatków budżetu Gminy
h)
ścisła
współpraca z innymi referatami i wydziałami Urzędu Miasta w zakresie
pozyskiwania niezbędnych informacji.
- Wymagane
dokumenty:
a)
życiorys
(CV)
b)
list
motywacyjny
c)
dokument
poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych
studiów/
d)
inne
dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i
umiejętnościach.
Uwaga:
osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia będzie zobowiązana
dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za
przestępstwa popełnione umyślnie.
Wymagane
dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta pok. 207 lub pocztą na adres
Urząd Miasta ul. Głogowskiego
3/5, 27-400 Ostrowiec Św. z
dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw nabywania gruntów do zasobu gminnego i pod
inwestycje w Wydziale Mienia
Komunalnego w terminie do dnia 25 czerwca 2008
r.
Aplikacje,
które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.
O
terminie przeprowadzenia testów i rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani indywidualnie.
Informacja
o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta w Ostrowcu
Świętokrzyskim ul. Głogowskiego 3/5.
Wymagane
dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem
dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą
z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.
926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r
Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Zarządzenie
Nr I/72/2006 Prezydenta Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego z dnia 1 lutego 2006 r.
w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze
w
Urzędzie Miasta w Ostrowcu Świętokrzyskim i Zarządzenie Nr II/299/2008
Prezydenta Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego z dnia 21 kwietnia 2008 r.
zmieniające zarządzenie
w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne
stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Ostrowcu
Świętokrzyskim.