W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego

 

ul. Jana Głogowskiego 3/5
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

 

tel.: (+48) 41 267 21 00
fax: (+48) 41 267 21 10

 

email: um@um.ostrowiec.pl
strona internetowa: www.um.ostrowiec.pl/

ePUAP: /84l2qws4o4/skrytka

Informacja o udzieleniu zamówienia - Przegląd podstawowych systemów bezpiecznej eksploatacji serwerowni komputerowych oraz klimatyzatorów Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego

Zamawiający: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski – Urząd Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego, z siedzibą ul. Jana Głogowskiego 3/5, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.

Przedmiot zamówienia: Przegląd podstawowych systemów bezpiecznej eksploatacji serwerowni komputerowych oraz klimatyzatorów Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego

I część – Przeglądu systemu utrzymania zasilania awaryjnego przy zaniku prądu (agregat)
II część – Przegląd systemu klimatyzacji precyzyjnej
III część – Przegląd systemu podtrzymania bateryjnego UPS
IV część - Przegląd systemu gaszenia gazem
V część – Przegląd klimatyzatorów

 

Załączniki

Powiadom znajomego