Formularz A- karta informacyjna dla:

-          wniosków o wydanie decyzji

-          wniosków o wydanie wskazań lokalizacyjnych

-          wniosków o ustalenie programu dostosowawczego

Lp.              Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o  udzielenie wskazania lokalizacyjnego, wniosek o  ustalenie programu dostosowawczego

1.

Numer wpisu

2009/A/087

2.

Zakres przedmiotowy wniosku

Wniosek o wydanie  decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko polegającego na przebudowie ulicy Dobrej na odcinku od ulicy Sienkiewicza do połączenia z ulicą Kuźnia i Lelewela w Ostrowcu Świętokrzyskim wraz z budową kanalizacji deszczowej.  

3.

Znak sprawy

WPPOŚ.IIa.7624/11/2009

4

Data  złożenia

11.05.2009

5.

Dane wnioskodawcy ( imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON)

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski  reprezentowana przez pełnomocnika PW GROS – Robert Głowiński, ul. Zapolskiej 5, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

6.

Wyszczególnienie załączników do wniosku

Kopia mapy ewidencyjnej z zaznaczonym terenem inwestycji, pełnomocnictwo

 

7.

Nazwa organu- adresata wniosku

Prezydent Miasta Ostrowca Św. -  Wydział  Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska  – Referat Ochrony Środowiska

8.

Miejsce przechowywania ( nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr telefonu  kontaktowego)

UM w Ostrowcu Św. - Wydział Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska –Referat Ochrony Środowiska, p.232, tel. 2672169

9.

Informacja  o sposobie zakończenia postępowania(numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)

 

10

Zastrzeżenia dotyczące udostępniania informacji

 

11.

Numery innych kart dot. wnioskodawcy

2009/B/095, 2009/B/119

12

Uwagi