Formularz A- karta informacyjna dla:

-          wniosków o wydanie decyzji

-          wniosków o wydanie wskazań lokalizacyjnych

-          wniosków o ustalenie programu dostosowawczego

Lp.              Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o  udzielenie wskazania lokalizacyjnego, wniosek o  wydanie decyzji

1.

Numer wpisu

2009/A/031

2.

Zakres przedmiotowy wniosku

Wniosek o udzielenie zezwolenia  na usunięcie 3 szt. brzozy, 8 szt. klonu, jesiona,
2 szt. jarzębiny, oliwnika, sumak, 3 szt. śliwy ozdobnej,  9 szt. topoli  rosnących  na terenach   działek nr ew.:32/42, 32/43, 32/60 (obręb 11 arkusz 5 )  położonej przy ul. Kochanowskiego, 98/83,  (obręb 11 arkusz 5) położonej przy ul. Wspólnej, 98/113, 98/17, 98/106 (obręb 11 arkusz 5) położonej przy ul. Kopernika, 4/17 (obręb 11 arkusz 5) położonej przy ul. Matejki, 23/4 (obręb 12 arkusz 4) położonej przy ul. Sienkiewicza  w Ostrowcu Świętokrzyskim.

3.

Znak sprawy

WPPOŚ.IId.7635/24/2009

4

Data  złożenia

27.02.2009

5.

Dane wnioskodawcy ( imię i nazwisko lub nazwa jednostki

organizacyjnej, siedziba, adres, REGON)

Ostrowiecka Spółdzielnia Mieszkaniowa  ul. Kochanowskiego 5, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

6.

Wyszczególnienie załączników do wniosku

Mapa, oświadczenie

7.

Nazwa organu- adresata wniosku

Urząd Miasta Ostrowca Św. -  Wydział Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska –Referat Ochrony Środowiska

8.

Miejsce przechowywania ( nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr telefonu  kontaktowego)

UM w Ostrowcu Św. - Wydział Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska –Referat Ochrony Środowiska, p.230, tel. 2672170

9.

Informacja  o sposobie zakończenia postępowania(numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)

 

10

Zastrzeżenia dotyczące udostępniania informacji

 

11.

Numery innych kart dot. wnioskodawcy

 

12

Uwagi