Formularz A- karta informacyjna dla:

-          wniosków o wydanie decyzji

-          wniosków o wydanie wskazań lokalizacyjnych

-          wniosków o ustalenie programu dostosowawczego

Lp.              Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o  udzielenie wskazania lokalizacyjnego, wniosek o  wydanie decyzji

1.

Numer wpisu

2009/A/003

2.

Zakres przedmiotowy wniosku

Wniosek o udzielenie zezwolenia  na usunięcie 2 szt. jarzębiny, 6 szt. topoli, 13 szt. wierzby,

2 szt. sosny, 4 szt. klonu, dąb, 6 szt, tui, 3 sz. Lipy, 2 szt. modrzewia, brzozy rosnących  na terenie   działki nr ew. 2/2 (obręb 10 arkusz 1 )  położonej  przy ul. Długiej   w Ostrowcu Świętokrzyskim.

3.

Znak sprawy

WPPOŚ.IId.7635/1- 1/2009

4

Data  złożenia

12.01.2009

5.

Dane wnioskodawcy ( imię i nazwisko lub nazwa jednostki

organizacyjnej, siedziba, adres, REGON)

Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o., ul. Długa 8, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

6.

Wyszczególnienie załączników do wniosku

Mapa, wykaz drzew

7.

Nazwa organu- adresata wniosku

Urząd Miasta Ostrowca Św. -  Wydział Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska –Referat Ochrony Środowiska

8.

Miejsce przechowywania ( nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr telefonu  kontaktowego)

UM w Ostrowcu Św. - Wydział Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska –Referat Ochrony Środowiska, p.230, tel. 2672170

9.

Informacja  o sposobie zakończenia postępowania(numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)

 

10

Zastrzeżenia dotyczące udostępniania informacji

 

11.

Numery innych kart dot. wnioskodawcy

 2009/B/012

12

Uwagi