Ogłaszenie o naborze na wolne stanowisko pracy do spraw administracyjnych - sekretarka
PREZYDENT
MIASTA OSTROWCA ŚWIĘTORZYSKIEGO
OGŁASZA
NABÓR
NA
WOLNE STANOWISKO PRACY
na stanowisko
do spraw administracyjnych - sekretarka
- Wymagania
niezbędne:
a)
spełnienie
wymogów art. 3 ustawy o pracownikach samorządowych
b)
wykształcenie
wyższe
c)
dobra
znajomość obsługi standardowych aplikacji” Word, Exel, poczty elektronicznej,
internetu
d)
dobra
znajomość języka zachodniego – preferowany język: angielski, francuski lub
niemiecki
e)
podstawowa
znajomość:
·
ustawy
o samorządzie gminnym
·
kodeksu
postępowania administracyjnego
·
Statutu
Gminy Ostrowiec Św.
·
Regulaminu
Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrowca Św.
- Wymagania
dodatkowe:
a)
preferowane
doświadczenie w pracy w administracji
b)
umiejętność
pracy w zespole,
c)
komunikatywność
d)
dyspozycyjność
- Zakres
wykonywanych zadań na stanowisku:
a)
prowadzenie
kalendarza i przestrzeganie punktualności wizyt i spotkań Prezydenta
Miasta
b)
przygotowywanie
informacji i kompletowanie materiałów dla potrzeb Prezydenta
Miasta
c)
udzielanie
informacji i umawianie osób zainteresowanych spotkaniem z Prezydentem
Miasta
d)
rejestrowanie
korespondencji przychodzącej i wychodzącej
e)
prowadzenie
rejestrów pism Prezydenta Miasta
f)
nadzór
i analiza w zakresie terminowości i kompletności wykonywania zaleceń Prezydenta
Miasta wynikających z dekretowanej korespondencji
g)
obsługa
urządzeń biurowych
h)
obsługa
interesanta
- Wymagane
dokumenty:
a)
życiorys
(CV)
b)
list
motywacyjny
c)
dokument
poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych
studiów/
d)
inne
dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i
umiejętnościach.
Uwaga:
osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia będzie zobowiązana
dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za
przestępstwa popełnione umyślnie.
Wymagane
dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta pok. 207 lub pocztą na adres
Urząd Miasta ul. Głogowskiego
3/5, 27-400 Ostrowiec Św. z
dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw administracyjnych - sekretarka w terminie do dnia 22 grudnia 2007
r.
Aplikacje,
które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.
O
terminie przeprowadzenia testów i rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani indywidualnie.
Informacja
o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta w Ostrowcu
Świętokrzyskim ul. Głogowskiego 3/5.
Wymagane
dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem
dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą
z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.
926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r
Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Zarządzenie
Nr I/72/2006 Prezydenta Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego z dnia 1 lutego 2006 r.
w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze
w
Urzędzie Miasta w Ostrowcu Świętokrzyskim.